reklama

chlieb

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

V bruchu handrovej bábiky

prikladám na meandrové cesto

čelo, strieborné plamene


Mám dvadsaťjeden – sklenených guľôčok

všetky ich pozývam von z vrecák

na Námestiach slobody nech hrajú sa

naháňačku štrkocú, spievajú, povedia


Kdesi pod ľadom žijú štíty

vánok ešte vždy chodí inou svetastranou

stále sa budím opačnou nohou do susedného mesta

tróny sú ťažké dvornými radcami, exaktne – explicitne – exaltovane

princezné perú krv, básnici slúžia vojsku vo dverách

...


A mňa vždy večer črievice vedú z bálu do kopcov

pastieri sa mi schuti zasmejú, neskloním hlavu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

pod plafón, ale pod strechu

neba


Slnko sa opäť vznietilo

len ja a moje šaty vedia o jazvách

jestvujú ako svetadiely – nikdy ich nezmeriaš

celé, do zrnka

slušia mi


Mám presne dvadsaťjeden – sklenených guľôčok

sýtofarebné vlny, či zvitky kvitnú v nich

dokola – ručičky na veži, dve ľudské ruky

náhon a hriadeľ

vodný mlyn


Z pece som vybrala voňavý bochník chleba


Obrázok blogu


Patrícia Holíková

Patrícia Holíková

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"A viděl jsem jak se rodí nepostižitelné / Vysněná noc." Paul Eluard Zoznam autorových rubrík:  POÉZIA ku káve. Žolík v rukáveTemperky a terapie.Manifesty.Horkosladko.ESEJE. Kto múdrosť zaseje.PRÓZY. Príbehy bez veršov.

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu